fredag 9 mars 2012

Nybörjare på ett sätt...

Nu är alla dagens sysslor gjorda. Vi pratar om rejäl sovmorgon, långpromenad med hunden. Lucnhfixande och slutligen storstädning av lägenheten. Däremellan har jag suttit vid min dator och letat pysseltävlingar. Jag är verkligen ny inom detta område, men tydligen så har jag hittat till en sida där uppdraget är att göra ett kort, LO (vilket jag tror står för LayOut, kanske inom scrapbooki) eller en altrat vilket jag inte har en aning om vad det är så då behöver jag ju inte göra en sån, om våren! Jag har tänkt att göra ett kort och har precis gått igenom både papper, stämplar och färger inför detta! tävlingen om det hittade jag här: http://scrappaloss.blogspot.com/

En annan tävling som jag hittade handlade om en BlogCandy, vilket verkar som att man gör för att få nya läsare och tacka och uppmärksamma gamla läsare. Det är fantastiska saker man kan vinna 13 band, spetsar, stämplar, stickers, chars, blommor och papper! Amazing! Här kan man hitta den sidan http://kattizscrapp.blogspot.com/2012/03/blogcandy-for-you.html 

Nej- nu ska jag nog sätta igång med projektet! 
Den här nystämplade bilden ska iaf få vara med på något sätt- så mycket vet jag! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar