torsdag 22 mars 2012

Mitt första tävlingsbidrag!!!!

Det verkar just nu som att det är en miljard pysseltävlingar som jag vill vara delaktig i! En av dem är kortskissens 5-års tävling och där finns 12 utmaningar och här kommer en av dem. Anna S utmaning vara att göra ett kort som hade något av detta
* ostduk/gasbinda
* något i plast
* blommor, men ej rosor
* strass/pärlor
* glitterlim
* band/snöre
* någon form av text
* knappar
* bradsoch här kommer mitt bidrag som innehåller...
Någon form av text...(TACK)

Något i plast...(ögon)










och ett band...


Mitt kort kommer inom kort att skickas till en person som behöver ett tack och lite uppmuntran!


På återseende//JuBa

2 kommentarer:

  1. Åhhh så gulligt kort!!

    Kul att du ville vara med på min utmaning!

    Vårkramen Anna

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag håller tummarna för vinst...

    SvaraRadera