söndag 11 mars 2012

det börjar ta form...

Idag ska jag förhoppningsvis hinna göra klart mitt vårkort till tävlingen...Men det är mycket annat som ska hinnas med också, promenad med Vovven, mysa med katterna, ta hand om sjuklingen, laga mat, tvätta och sist men inte minst åka till mormor1

Idag ska jag alltså åka till min mormor och sitta och njuta i pensionärskuvösen- en inglasad balkong i rätt läge. Hon ordnar kaffe och jag ordnar fikabröd. Sen sitter vi där och babblar i några timmar- himla trevligt brukar det vara!

Men nu skulle jag ju varken skriva om min mormor eller mina sysslor- jag hade tänkt att visa en del av mitt vårkort...det är inte klart än alltså- men detta kommer också att vara med på något sätt...
Lite suddig, lite slarvigt fotad...men dock!

På återseende//JuBa

1 kommentar:

  1. Svar; Tack så mkt ;) Och vad roligt att du vill vara med i candyn :D Lycka till!


    mvh Emelie ♥
    Http://emelieaspelin.com

    SvaraRadera