fredag 4 maj 2012

Tyst...jag skapar...

G...T...S...vad kan det bli? 
I dagarna som kommer så fyller min ena bror år...jag håller som bäst på att göra ett kort till honom! Självklart kan jag inte visa allt men här kommer ett smakprov av det som ska vara på kortet!
Här har jag använt Biltemas alumiumtejp och gjort egna snygga bokstavstags...Först klipper man ut själva bokstaven. lägger man den på ett papper och fram med tejpen...en liten bit räcker, tryck ut tejpen med lite hushållspapper och sen är det klart! Jag tycker att det blir skitsnyggt och det kommer ett bildbevis på hur kortet blev... (sen)

Nu håller jag mina tummar och tår för att ha en chans på en bloggcandy hos Lena... http://lenascrappar.blogspot.se/2012/04/100-000-besokare-bloggcandy.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar